Akcja Ekowizyta – zadbajmy o dobry klimat, dzięki której powstało już w Polsce sześć bioróżnorodnych lasów, została nagrodzona w największym w Polsce konkursie PR – Złote Spinacze, organizowanym przez Związek Firm Public Relations.
Brązowa statuetka trafiła do zespołu Polpharmy za kampanię, dzięki której firma wspólnie z lekarzami dba o klimat planety zalesiając Polskę nowymi lasami, ale także upowszechnia e-wizyty, które stają się nieodłącznym elementem cyfryzacji ochrony zdrowia.
Przypomnijmy, że Ekowizyta to rozmowa online na linii lekarz – przedstawiciel medyczny. Każda trwająca powyżej 5 minut, to 1 m² lasu zasadzonego wraz z partnerem akcji – Fundacją Las na Zawsze.
Przyznanie Złotych Spinaczy, czyli najważniejszych nagród w branży PR odbyło się 3 grudnia podczas uroczystej gali. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy a o nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało ponad 90-osobowe jury.
Złote Spinacze to konkurs mający na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce. W tym roku była już jego dwudziesta edycja, a sam konkurs uznawany jest za największy konkurs PR w Polsce.
Dziękujemy wszystkim za wspólne Ekowizyty i troskę o klimat naszej planety!